1. kur pastacılık kursu

Pasta kursunun son dersini de geçtiğimiz salı günü tamamlayıp, sertifikalarımızı aldık. Bu kursa katılmamın nedeni profesyonel anlamda bir şeyler öğrenmekti. Bugün geriye dönüp baktığımda neler öğrendim, bu kursun bana faydası ne oldu? diye kendime sorduğumda, aldığım cevap tatmin ediciydi. Mayalı hamurların ve tart, kiş, kremaların yapımını öğrenirken bildiğimi sandığım pek çok şeyin eksik olduğunu görüp tamamladım. Profesyonel anlamda pastacılıkta kullanılan ve üretilen pek çok ürünün temel tarif ve yapılışlarını öğrenmiş oldum. Kısacası bu kurstan çok şey kaldı bana, en önemlisi neyi yapabildiğimi daha neler yapabilirimi gösterdi. Vazgeçmek yok öğrenmeye devam. Benimle birlikte 4 haftalık pasta yolculuğunu tamamlayan grup arkadaşlarıma ve Cemil hocam dahil tüm Chef's İstanbul ekibine teşekkür ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar